Zobacz grafik zajęć

INTELIGENTNA GIMNASTYKA

Pilates basic

dla postępowych

Jesteś nowoczesną i aktywną kobietą. Szanujesz swój czas i starasz się go wykorzystać najlepiej jak tylko to możliwe. Godzina Twojego treningu musi dawać Ci maksymalną satysfakcję i szybkie efekty. Niezwykle efektywne i bezpieczne ćwiczenia wzmacniające i rozciągające. Zajęcia pilates basic mają za zadanie wzmacniać mięśnie bez ich nadmiernego rozbudowywania ani obciążania kręgosłupa. Działają głównie na mięśnie ud, brzucha i pośladków. Poprawiają postawę, uelastycznieniają ciało oraz obniżają poziom stresu. Zajęcia pilates basic to także aktywna rehabilitacja dedykowana wszystkim osobom, dla których energiczne ćwiczenia stanowią zbyt duży wysiłek.

Oto, co daje ćwiczenie pilates basic:

  • Poprawia wygląd całej sylwetki
  • Niweluje bóle stawów i kręgosłupa
  • Poprawia elastyczność ciała
  • Równoważy siłę mięśni po obu stronach ciała
  • Poprawia stabilność kręgosłupa
  • Poprawia kondycję ruchową i równowagę
  • Uczy nawyków poprawnego oddychania
  • Rozluźnia ramiona, kark i górną część pleców
  • Wpływa korzystnie na nasze samopoczucie

Zajęcia trwają 45 - 60 min.

facebookFacebook
SPORTWAY

DOŁĄCZ
DO NAS
NA FACEBOOK »